Czy przy samodzielnej realizacji obowiązku publicznych kampanii edukacyjnych z tytułu wprowadzania do obrotu produktów w opakowaniach są określone konkretne wytyczne?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 23 maja 2023 r.
Odpowiedzi udzielono: 8 czerwca 2021 r.
PYTANIE
Czy przy samodzielnej realizacji obowiązku publicznych kampanii edukacyjnych z tytułu wprowadzania do obrotu produktów w opakowaniach są określone konkretne wytyczne: w jakiej formie powinny się odbywać, jakie działania są ujęte jako kampania edukacyjna, a które się do niej nie zaliczają?
W jaki sposób udokumentować i rozliczyć przeprowadzanie kampanii w urzędzie?
Czy w przypadku posiadania kilku marek w portfolio Firmy można przeprowadzić kampanię sygnowaną logo jednej z marek, czy kampania musi być sygnowana logiem firmy, czy każda marka musi być rozliczana oddzielnie i mieć swoją własną kampanię edukacyjną?
Czy są opublikowane przewodniki lub formularze, które poruszają to zagadnienie?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX