Czy przy pośrednictwie w sprzedaży Google adwords lub reklamy Facebook należy sporządzić IFT-2R?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Krywan Tomasz
Odpowiedzi udzielono: 19 grudnia 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Podatnik prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą w zakresie usług informatycznych polegających na pośrednictwie w sprzedaży tzw. Google adwords czy reklamy na Facebooku. Zakupuje usługi z zagranicy w ramach importu usług od Google, Facebook itp. odsprzedaje swoim klientom, a marża wypłacana jest bezpośrednio przez Google czy Facebooka.

Czy podatnik zobowiązany jest do składania informacji IFT-2R?

Jeżeli tak, to co w sytuacji, kiedy od kilku lat nie składał ww. informacji, czy należy to uzupełnić?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX