Czy przy połączeniach w obrębie lokalnej centrali telefonicznej (tzw. połączeniach wewnętrznych) zachodzi konieczność informowania rozmówcy o fakcie rejestrowania rozmowy i odebrania zgody na nagrywanie, jeśli informacja taka wynika z wykazu rejestrowanych numerów na liście wskazanej w regulacjach wewnętrznych?
PYTANIE
Firma wprowadziła rejestrowanie rozmów prowadzonych za pomocą wybranych systemów telekomunikacyjnych jako niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa osób prowadzących rozmowy zarówno w imieniu pracodawcy jak i pozostałych rozmówców. Zabezpieczenie treści i przebiegu rozmów jest szczególnie ważne w sytuacjach kryzysowych i spornych, umożliwia jednoznaczną ocenę sytuacji.
Czy wobec powyższego, przy połączeniach w obrębie lokalnej centrali telefonicznej (tzw. połączeniach wewnętrznych) zachodzi konieczność informowania rozmówcy o fakcie rejestrowania rozmowy i odebrania zgody na nagrywanie, jeśli informacja taka wynika z wykazu rejestrowanych numerów na liście wskazanej w regulacjach wewnętrznych (instrukcja)?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX