Czy przy okazji zmiany decyzji mającej na celu dostosowanie do przepisów zgodnie z art. 14 u.z.u.o., marszałek powinien usunąć z decyzji zapisy dotyczące transportu odpadów?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Ćwiek Piotr
Odpowiedzi udzielono: 21 grudnia 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Od momentu uruchomienia rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami tj. 24 stycznia 2018 r., podmioty zajmujące się transportem odpadów miały 6 miesięcy na złożenie wniosku o wpis do ww. rejestru. Zezwolenia na transport wydane na podstawie ustawy z 27.04.2001 r. odpadach utraciły ważność 24 lipca 2018 r.

Czy przy okazji zmiany decyzji mającej na celu dostosowanie jej do przepisów zgodnie z art. 14 ustawy z 20.07.2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018 r. poz. 1592) - dalej u.z.u.o., marszałek powinien usunąć z decyzji zapisy dotyczące transportu odpadów?

Decyzja na prowadzenie przetwarzania, zbieranie i transport odpadów (określone w jednej decyzji) wydawana była w 2014 roku.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX