Czy przy likwidacji jednostki organizacyjnej gminy z jednoczesnym jej przekształceniem w jednostkę budżetową, należy ponownie szacować nieruchomość i ustalać opłatę roczną?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 2 czerwca 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Czy przy likwidacji jednostki organizacyjnej gminy (zakładu budżetowego) z jednoczesnym jej przekształceniem w jednostkę budżetową, która ma oddany majątek gminny w trwały zarząd, przed wydaniem decyzji o wygaśnięciu trwałego zarządu i jego równoczesnym ustanowieniu, należy ponownie szacować nieruchomość i ponownie ustalać opłatę roczną z tytułu trwałego zarządu?
Ostatnia opłata ustalana była w 2017 r. i udzielona została bonifikata w wysokości 99,9%.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX