Czy przy likwidacji jednostki organizacyjnej gminy z jednoczesnym jej przekształceniem w jednostkę budżetową, należy ponownie szacować nieruchomość i ustalać opłatę roczną?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Niewińska - Struszyńska Maria Magdalena
Odpowiedzi udzielono: 2 czerwca 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy przy likwidacji jednostki organizacyjnej gminy (zakładu budżetowego) z jednoczesnym jej przekształceniem w jednostkę budżetową, która ma oddany majątek gminny w trwały zarząd, przed wydaniem decyzji o wygaśnięciu trwałego zarządu i jego równoczesnym ustanowieniu, należy ponownie szacować nieruchomość i ponownie ustalać opłatę roczną z tytułu trwałego zarządu?

Ostatnia opłata ustalana była w 2017 r. i udzielona została bonifikata w wysokości 99,9%.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX