Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Tomczyk Aleksandra
Odpowiedzi udzielono: 29 września 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Wspólnota mieszkaniowa wprowadziła w życie, w drodze uchwały członków wspólnoty, regulamin zebrań. W regulaminie tym wskazano, że zarząd wraz z informacją o zwołaniu walnego zgromadzenia przesyła członkom wspólnoty mieszkaniowej wykaz wszystkich członków wspólnoty, adres nieruchomości (budynku), numer lokalu, udział w nieruchomości wspólnej oraz imię i nazwisko właściciela lokalu. Celem takiego działania jest przekazanie członkom wspólnoty informacji o aktualnych właścicielach lokalu. Lista obecności uczestników zebrania przygotowana jest oddzielnie. Czy takie działanie jest zgodne z prawem?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów prezentację