Czy przedstawienie efektów modernizacji gruntów w wersji elektronicznej jest wystarczającym dokumentem dla organu podatkowego do wzruszenia decyzji ostatecznych i ponownego naliczenia podatku od nieruchomości?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 29 września 2011 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Starostwo powiatowe na terenie naszej gminy przeprowadza z urzędu modernizację gruntów i budynków. Z uzyskanych od starostwa informacji wynika, iż organ podatkowy nie otrzyma żadnych dokumentów w wersji papierowej, np. zawiadomienia o zmianie klasyfikacji gruntów przed zmianą i po zmianie (po zakończeniu modernizacji), a jedynie wersję elektroniczną dokonanych zmian (podgląd). W wyniku modernizacji zmienia się oznaczenie działek np. z "BRV "na "B"
Czy dla organu podatkowego będzie to wystarczający dokument do wzruszenia decyzji ostatecznych i naliczenia ponownie podatku?
Czy też organ podatkowy winien wystąpić do starosty z pismem o przekazanie wersji papierowej dokonanych zmian?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX