Czy przedsiębiorca sprzedający za granicę sprzęt nieprzeznaczony dla gospodarstw domowych może na prośbę klienta - firmy zagranicznej odebrać od klienta sprzęt sprawny, lecz przestarzały tego samego rodzaju?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 1 października 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Czy w przypadku prowadzenia sprzedaży zagranicznej sprzętu elektronicznego za pomocą środków porozumiewania się na odległość, przedsiębiorca sprzedający za granicę sprzęt nieprzeznaczony dla gospodarstw domowych może na prośbę klienta - firmy zagranicznej odebrać od klienta sprzęt sprawny, lecz przestarzały tego samego rodzaju?
Jeżeli tak, to czy jest to odbiór zużytego sprzętu?
Czy wszelkie operacje na takim sprzęcie, np. odświeżenie go i zawrócenie na rynek (polski lub zagraniczny) w celu udostępnienia lub wykorzystanie sprawnych zespołów do nowej obudowy jest możliwe?
Czy powyższy zakres działań wchodzi w zakres serwisowania czy przetwarzania odpadów?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX