Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Sosnowski Paweł
Odpowiedzi udzielono: 1 października 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy w przypadku prowadzenia sprzedaży zagranicznej sprzętu elektronicznego za pomocą środków porozumiewania się na odległość, przedsiębiorca sprzedający za granicę sprzęt nieprzeznaczony dla gospodarstw domowych może na prośbę klienta - firmy zagranicznej odebrać od klienta sprzęt sprawny, lecz przestarzały tego samego rodzaju?

Jeżeli tak, to czy jest to odbiór zużytego sprzętu?

Czy wszelkie operacje na takim sprzęcie, np. odświeżenie go i zawrócenie na rynek (polski lub zagraniczny) w celu udostępnienia lub wykorzystanie sprawnych zespołów do nowej obudowy jest możliwe?

Czy powyższy zakres działań wchodzi w zakres serwisowania czy przetwarzania odpadów?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?