Czy przebudowa nawierzchni drogowych i kolejowych położonych w porcie i stanowiących jednocześnie infrastrukturę portową należy do właściwości RDOŚ?
PYTANIE
Planowane przedsięwzięcie jest kwalifikowane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z 10.09.2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz.U. z 2019 r. poz. 1839) - dalej r.p.z.o.ś. jako § 3 ust. 2 pkt 1 r.p.z.o.ś. w związku z § 2 ust. pkt 34 r.p.z.o.ś. oraz § 3 ust. 2 pkt 2 r.p.z.o.ś. w związku z § 3 ust. 1 pkt 60 r.p.z.o.ś.
Czy przebudowa nawierzchni drogowych i kolejowych położonych w porcie i stanowiących jednocześnie infrastrukturę portową (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z 7.05.2015 r. w sprawie określenia akwenów portowych oraz ogólnodostępnych obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury portowej dla każdego portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. z 2015 r. poz. 732) należy do właściwości RDOŚ?
Czy torowiska w porcie, portowa linia kolejowa zaliczana jest do linii kolejowej, czy raczej jest bocznicą?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX