Czy pracowników Gminy, do których obowiązków należałoby utrzymywanie porządku w Gminie, można potraktować jako inne podmioty działające na zlecenie Gminy?
PYTANIE
Gmina przesłała do Starosty informacje na temat usuniętych złomów i wywrotów z nieruchomości będącej własnością Gminy. W informacji podano, że usunięcia złomów i wywrotów dokonali pracownicy Referatu Usług Lokalnych Urzędu Gminy.
Czy Gmina poprawnie złożyła informację?
Czy w ww. przypadku usunięcie powinno być poprzedzone oględzinami?
Co w takim przypadku może zrobić Starosta, jeżeli usunięcie nastąpiło przez podmioty niewymienione w art. 83f ust. 1 pkt 14 lit. a ustawy z 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2020 r. poz. 55) – dalej u.o.p.?
Czy pracowników Gminy zatrudnionych na umowę o pracę, do których obowiązków należałoby utrzymywanie porządku w Gminie tj. uprzątnięcie terenów, na których znajdują się złomy czy wywroty, można potraktować jako inne podmioty działające na zlecenie Gminy?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX