Czy pracownika samorządowego można zatrudnić na dwóch różnych stanowiskach?
PYTANIE
Pracownica jest zatrudniona w urzędzie stanu cywilnego na stanowisku zastępcy kierownika i ma jedną umowę o pracę. W czasie jej nieobecności związanej z urlopem macierzyńskim pracodawca chciałaby, aby tą pracownicę zastępowały dwie osoby.
Czy jest możliwe, aby na mocy porozumienia stron pracownica zakończyła stosunek pracy i zawarła dwie umowy o pracę z jednym pracodawcą (urzędem stanu cywilnego), te umowy byłyby na dwa różne stanowiska?
Czy jest możliwe rozwiązanie stosunku pracy na mocy porozumienia stron oraz zawarcie jednej umowy o pracę z pracodawcą (urzędem stanu cywilnego), w której byłyby wyszczególnione dwa stanowiska?
Czy takie rozwiązania mogą mieć wpływ na wynagrodzenie pracownika zatrudnionego w USC?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX