Czy pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku inspektora ds. administracyjnych oraz na stanowisku inspektora ds. BHP, pozostaje w dwóch stosunkach pracy?
PYTANIE
Pracownik samorządowy został zatrudniony w starostwie powiatowym w 1998 r. na stanowisku inspektora do spraw administracyjnych. Jednocześnie przyznano mu 15% dodatku stażowego. W 2004 r. zawarto z pracownikiem porozumienia, na mocy którego został on zatrudniony na stanowisku inspektora do spraw administracyjnych w wymiarze 4/5 etatu oraz z dodatkiem stażowym 20% oraz drugie porozumienie gdzie został zatrudniony na stanowisku inspektora do spraw BHP w wymiarze 1/5 etatu z dodatkiem stażowym 20%. Dla tego pracownika wydano dwa odrębne zakresy czynności, jedno na stanowisku inspektora ds. administracyjnych a drugie na stanowisku inspektora do ds. BHP. W chwili obecnej pracownik pracuje na dotychczasowych zasadach.
Czy w omawianym przypadku mamy do czynienia z jednym stosunkiem pracy, czy też z dwoma stosunkami pracy? Czy pracownik powinien mieć wypłacany dodatek stażowy w wysokości 20% do stanowiska inspektora ds. BHP, czy też 15% dodatku liczone od 2004 r.?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX