Czy pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku inspektora ds. administracyjnych oraz na stanowisku inspektora ds. BHP, pozostaje w dwóch stosunkach pracy?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 31 października 2021 r.
Autor odpowiedzi: Lesińska Joanna
Odpowiedzi udzielono: 8 września 2019 r.

PYTANIE

Pracownik samorządowy został zatrudniony w starostwie powiatowym w 1998 r. na stanowisku inspektora do spraw administracyjnych. Jednocześnie przyznano mu 15% dodatku stażowego. W 2004 r. zawarto z pracownikiem porozumienia, na mocy którego został on zatrudniony na stanowisku inspektora do spraw administracyjnych w wymiarze 4/5 etatu oraz z dodatkiem stażowym 20% oraz drugie porozumienie gdzie został zatrudniony na stanowisku inspektora do spraw BHP w wymiarze 1/5 etatu z dodatkiem stażowym 20%. Dla tego pracownika wydano dwa odrębne zakresy czynności, jedno na stanowisku inspektora ds. administracyjnych a drugie na stanowisku inspektora do ds. BHP. W chwili obecnej pracownik pracuje na dotychczasowych zasadach.

Czy w omawianym przypadku mamy do czynienia z jednym stosunkiem pracy, czy też z dwoma stosunkami pracy? Czy pracownik powinien mieć wypłacany dodatek stażowy w wysokości 20% do stanowiska inspektora ds. BHP, czy też 15% dodatku liczone od 2004 r.?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX