Czy pracownik OPS który prowadzi sprawy związane z realizacją Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych może mieć zapewnione szkolenia z tego zakresu?
PYTANIE
Pracownik GOPS ma wpisane do zakresu czynności "Prowadzenie spraw związanych z realizacją Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych". Nie jest członkiem gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych ani pełnomocnikiem ds. realizacji gminnego programu profilaktyki.
Czy na takiego pracownika można odpisać szkolenia związane z programem profilaktyki jeżeli w załączniku do uchwały jako preliminarza wydatków zapisano koszty szkoleń? Czy taki pracownik mógłby mieć pokryte koszty szkolenia tylko w przypadku jeżeli byłby członkiem komisji lub powołanym pełnomocnikiem? Co należałoby zmienić w uchwale aby móc na takiego pracownika pokrywać koszty szkoleń i czy jest to w ogóle możliwe?
Dany pracownik wykonuje pracę, która jest w części zadaniem komisji GKRPA lecz tu się różni tym, że członek komisji otrzymuje wynagrodzenie za posiedzenie komisji a dany pracownik ma to zadanie wykonywać w swoim zakresie czynności na swoim stanowisku pracy.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX