Czy pracownicy administracji w szkole, którzy wykonują pracę zdalna podczas epidemii, mogą uzupełnić listę obecności po powrocie do pracy?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 6 kwietnia 2023 r.
Autor odpowiedzi: Suchanowska Joanna
Odpowiedzi udzielono: 6 kwietnia 2020 r.

PYTANIE

Czy pracownicy administracji w szkole i innych jednostkach oświatowych, którzy wykonują pracę zdalna podczas epidemii, mogą uzupełnić  listę obecności po powrocie do pracy?

Czy pracodawca może nakazać pracownikom podpisanie listy obecności po powrocie do pracy?

Rozumiem, że pracodawca może zwolnić pracownika z obowiązku podpisywania listy podczas pracy zdalnej, zaznaczając tym samym na liście obecności praca zdalna; jednak jeśli pracodawca nie chce korzystać z tej opcji - czy może nakazać podpisać listy obecności po powrocie do pracy? 

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX