Czy pracodawca wprowadzając nowy regulamin wynagradzania ma obowiązek wskazania dokładnej daty wypłaty dodatkowego wynagrodzenia?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Sobczak Michalina
Odpowiedzi udzielono: 26 września 2014 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy pracodawca, wprowadzając nowy regulamin wynagradzania, a w nim nowe zasady premiowania pracowników, ma obowiązek wskazać dokładną datę wypłaty dodatkowego wynagrodzenia (np. poprzez wskazanie konkretnego miesiąca roku kalendarzowego)?

Czy pracodawca, będąc zależny od decyzji międzynarodowej części organizacji i nie mając informacji o dokładnym terminie wypłaty, może zastosować zapis w regulaminie, mówiący o tym, że dodatkowa premia będzie wypłacona w momencie otrzymania ostatecznej akceptacji osób decyzyjnych z ramienia międzynarodowej części organizacji?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX