Czy pracodawca samorządowy może zatrudniać swojego pracownika, na podstawie umowy o pracę oraz umowy zlecenia?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 5 lutego 2012 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Czy pracodawca samorządowy może zatrudniać swojego pracownika, na podstawie dwóch umów tzn. umowy o pracę (3/5 etatu) oraz umowy zlecenia?
Czy pracownik część obowiązków może wykonywać w domu, łączy się to z zabieraniem za zgodą pracodawcy pewnych dokumentów lub akt sprawy do domu?
Co z odpowiedzialnością za powierzone dokumenty?
Jakie obowiązki ciążą na pracowniku i pracodawcy, jeśli zdecydują się na te dwie formy zatrudnienia?
Fakt zatrudnienia na podstawie dwóch umów podyktowany jest podnoszeniem kwalifikacji przez pracownika.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX