Czy pracodawca powinien zgłaszać komuś decyzję o zaprzestaniu organizowania szkoleń z zakresu bhp dla pracowników administracyjno-biurowych?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 27 czerwca 2019 r.
Autor odpowiedzi: Ambroziewicz Maciej
Odpowiedzi udzielono: 8 czerwca 2019 r.

PYTANIE

Pracownik świadczy pracę na stanowisku administracyjno-biurowym, rodzaj przeważającej działalności pracodawcy w rozumieniu przepisów o statystyce publicznej jest na poziomie 2 kategorii ryzyka, ocena ryzyka, w tym jej aktualizacja, nie uzasadniają obowiązku kierowania pracowników administracyjno-biurowych na szkolenia okresowe.

Czy pracodawca jest zobowiązany do zgłoszenia zaprzestania prowadzenia szkoleń okresowych bhp dla pracowników administracyjno-biurowych?

Jeśli istnieje konieczność zgłoszenia to komu i w jakim terminie?

Czy istnieją jakieś przepisy, które wskazują jak powinna wyglądać procedura zaprzestania wykonywania szkoleń?

Czy należy wydać jakiś dokument wewnętrzny (zarządzenie?), czy wystarczy wskazanie podczas spotkania komisji bhp pracodawcy?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX