Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Suchanowska Joanna
Odpowiedzi udzielono: 25 maja 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W czasie pandemii COVID-19 od 12.03.2020 r., ze względu na bezpieczeństwo pracowników i przeciwdziałaniu roznoszeniu wirusa, czas pracy w naszej placówce jest podzielony na: pracę w placówce w godzinach od 8.00-14.00, a w godzinach od 7.30-8.00 oraz od 14.00-15.30 pracownicy pracują zdalnie w swoich domach - zostają do dyspozycji pracodawcy. Wynagrodzenia zostały wypłacone w 100%. Pracownicy mają do swojej dyspozycji listę obecności, w której podpisują się od godziny 7.30 do godziny 15.30.

Czy jest to prawidłowe i czy należy na liście obecności zaznaczyć bądź wyodrębnić pracę zdalną w godzinach, których ją świadczą?

Nie mamy do dyspozycji żadnej aplikacji ani systemu mailowego potwierdzania pracy zdalnej.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?