Czy pracodawca może umieścić imię i nazwisk pracowników - koordynatorów ewakuacji na drzwiach w zakładach pracy?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Masłowski Jarosław
Odpowiedzi udzielono: 17 kwietnia 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Przy wyjściu z zakładu pracy na pomieszczeniu ochrony zakładu umieszczona została tablica, na której wywieszono informację o koordynatorze ewakuacji dla danej zmiany. Informacja dotyczy imienia i nazwiska pracownika pełniącego funkcję koordynatora ewakuacji oraz firmowy numer telefonu. Informacja jest widoczna dla wszystkich osób wchodzących na teren zakładu oraz jeśli osoba z zewnątrz podejdzie do pomieszczenia ochrony także będzie mogła zobaczyć, kto jest koordynatorem ewakuacji (imię, nazwisko, firmowy numer telefonu).

Czy wywieszone dane i ich dostępność są zgodne z RODO?

Czy zakres danych może być tylko widoczny dla osób przebywających na terenie zakładu, a już dla osób postronnych - nie?

Co jeśli koordynator ewakuacji nie wyrazi zgody na wywieszenie danych we wskazanej formie?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX