Czy pracodawca może umieścić imię i nazwisk pracowników - koordynatorów ewakuacji na drzwiach w zakładach pracy?
PYTANIE
Przy wyjściu z zakładu pracy na pomieszczeniu ochrony zakładu umieszczona została tablica, na której wywieszono informację o koordynatorze ewakuacji dla danej zmiany. Informacja dotyczy imienia i nazwiska pracownika pełniącego funkcję koordynatora ewakuacji oraz firmowy numer telefonu. Informacja jest widoczna dla wszystkich osób wchodzących na teren zakładu oraz jeśli osoba z zewnątrz podejdzie do pomieszczenia ochrony także będzie mogła zobaczyć, kto jest koordynatorem ewakuacji (imię, nazwisko, firmowy numer telefonu).
Czy wywieszone dane i ich dostępność są zgodne z RODO?
Czy zakres danych może być tylko widoczny dla osób przebywających na terenie zakładu, a już dla osób postronnych - nie?
Co jeśli koordynator ewakuacji nie wyrazi zgody na wywieszenie danych we wskazanej formie?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX