Czy pracodawca może ukarać pracownika za błędy, jeżeli komputerowy system sprzedaży posiada ograniczenia, a pracownik nie otrzymał wytycznych powodujących uniknięcie błędu?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 20 lutego 2023 r.
Odpowiedzi udzielono: 17 sierpnia 2016 r.
PYTANIE
Czy pracodawca może ukarać pracownika za błędy, jeżeli system sprzedaży posiada ograniczenia, a pracownik nie posiada wytycznych powodujących uniknięcie błędu?
System sprzedaży biletów ma ograniczenia w postaci 4 rubryk wpisania pośrednich miejscowości między stacją początkową a końcową nie wpisanie kluczowej miejscowości powoduje naliczenie zaniżonej ceny biletu, a w następstwie wykrycia przez pracodawcę tego błędu obniżenie premii dla pracownika. Pracodawca nie przekazuje do wiadomości pracownika jakie są stacje kluczowe w danych relacjach.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX