Czy pracodawca może dokonać zmiany grafiku, tak aby dni pracy, gdzie odwołano rezerwację przenieść na inny dzień?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 5 kwietnia 2017 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Pracownicy są zatrudnieni w równoważnym systemie czasu pracy w 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym. Jest to dział gastronomiczny. Zdarzają się sytuacje odwołania rezerwacji, bądź dodatkowa grupa klientów.
Czy w momencie odwołania rezerwacji pracodawca może dokonać zmiany grafiku, tak aby dni pracy, gdzie odwołano rezerwację przenieść na inny dzień?
Czy w momencie pojawienia się nowej grupy można dokonać zmian w harmonogramie, czy bardziej wskazanym jest wezwać pracownika poza harmonogramem?
Czy harmonogram może obejmować, np. 2 tygodnie zamiast 1 miesiąca zwłaszcza w okresie największego natężenia pracy w dziale gastronomii?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX