Czy pracodawca ma obowiązek doręczenia protokołów powypadkowych dotyczących wypadków śmiertelnych, ciężkich i zbiorowych właściwemu inspektorowi pracy z całą dokumentacją sporządzoną podczas postępowania powypadkowego?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Wawszczak Łukasz
Odpowiedzi udzielono: 26 czerwca 2013 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Zgodnie z § 14 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy w przypadku wypadków śmiertelnych, ciężkich i zbiorowych pracodawca dostarcza niezwłocznie właściwemu inspektorowi pracy protokół powypadkowy.

Czy wystarczy sam zatwierdzony protokół czy dostarczamy również załączniki (cała sporządzona dokumentacja w czasie trwania postępowania)?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX