Czy pracodawca, który korzysta w systemu elektronicznego do rejestracji czasu pracy, musi ewidencje czasu pracy generować i opatrywać podpisem elektronicznym po zakończonym okresie rozliczeniowym?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 2 sierpnia 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Czy pracodawca, który korzysta w systemu elektronicznego do rejestracji czasu pracy, musi ewidencje czasu pracy generować i opatrywać podpisem elektronicznym po zakończonym okresie rozliczeniowym, aby spełniały wymogi rozporządzenia z 10.12.2018 r.?
Czy wystarczającym jest, że ewidencja czasu pracy będzie możliwa do wygenerowania z systemu w dowolnym momencie?
Czy w przypadku ewentualnej kontroli PIP wygenerowanie ewidencji czasu pracy z bieżącą datą będzie prawidłowe?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX