Czy powinien być zmieniony operat przeciwpożarowy?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 17 października 2022 r.
Odpowiedzi udzielono: 6 października 2020 r.
PYTANIE
Firma złożyła wniosek o zmianę zaktualizowanej i dostosowanej do nowych przepisów decyzji na zbieranie odpadów. Zmiana dotyczy wykreślenia 3 kodów odpadów i wstawienia 5 nowych oraz zmiany masy odpadów pozostałych odpadów. Łączna masa wszystkich odpadów nie ulegnie zmianie. Nowe odpady to głównie cząstki i pyły metali.
Jakie załączniki powinny być dołączone?
Czy powinien być zmieniony operat przeciwpożarowy?
Czy postanowienie Komendanta Straży Pożarnej powinno być aktualne?
Co w takiej sytuacji z zabezpieczeniem roszczeń?
Co z decyzją środowiskową?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX