Czy posiadanie potwierdzenia przeprowadzenia rozmowy telefonicznej z klientem, bez zapisu tej rozmowy, jest wystarczające dla uznania, że podatnik posiada potwierdzenie otrzymania faktury korygującej przez nabywcę?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2020 r.
Odpowiedzi udzielono: 11 stycznia 2017 r.
PYTANIE
Firma zamierza wdrożyć Telestradę (system rejestracji rozmów DOK).
Czy jeśli klient potwierdzi nam telefonicznie faktury korekty, czy wtedy potwierdzenie mailowe od osoby z DOK byłoby wystarczające – że w dniu tym i tym klient X potwierdził korektę?
Dodatkowo do identyfikacji nagranej rozmowy osoba z DOK w mailu będzie podawać nr ID rozmowy/screen z datą i godziną rozmowy.
Czy istnieje możliwość na podstawie powyższego rozwiązania ujmowania potwierdzonych przez klientów faktur korekt w deklaracji VAT?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX