Czy posiadanie potwierdzenia przeprowadzenia rozmowy telefonicznej z klientem, bez zapisu tej rozmowy, jest wystarczające dla uznania, że podatnik posiada potwierdzenie otrzymania faktury korygującej przez nabywcę?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2020 r.
Autor odpowiedzi: Różycki Karol
Odpowiedzi udzielono: 11 stycznia 2017 r.

PYTANIE

Firma zamierza wdrożyć Telestradę (system rejestracji rozmów DOK).

Czy jeśli klient potwierdzi nam telefonicznie faktury korekty, czy wtedy potwierdzenie mailowe od osoby z DOK byłoby wystarczające – że w dniu tym i tym klient X potwierdził korektę?

Dodatkowo do identyfikacji nagranej rozmowy osoba z DOK w mailu będzie podawać nr ID rozmowy/screen z datą i godziną rozmowy.

Czy istnieje możliwość na podstawie powyższego rozwiązania ujmowania potwierdzonych przez klientów faktur korekt w deklaracji VAT?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX