Czy podmiot zbierający zużyty sprzęt elektryczny lub elektroniczny powinien posiadać legalizowane urządzenie ważące do ustalania masy przyjętego sprzętu, umożliwiające wykonanie zbiorczego, elektronicznego wydruku?
PYTANIE
Czy podmiot zbierający zużyty sprzęt elektryczny lub elektroniczny powinien posiadać legalizowane urządzenie ważące do ustalania masy przyjętego sprzętu umożliwiające wykonanie zbiorczego, elektronicznego wydruku wszystkich dokonywanych ważeń, tak jak zakłady przetwarzania, zgodnie z art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym - dalej u.z.s.e.e.?
Czy istniejące od wielu lat zakłady przetwarzania zużytego sprzętu, wyposażone w urządzenie ważące do ustalania masy przyjętego sprzętu, powinny wymienić posiadaną wagę na urządzenie ważące do ustalania masy przyjętego sprzętu, umożliwiające wykonanie zbiorczego, elektronicznego wydruku wszystkich dokonywanych ważeń, zgodnie art. 51 ust. 1 u.z.s.e.e.?
Jeśli tak, to w jakim czasie powinni to zrobić?
Czy wymóg posiadania legalizowanego urządzenia ważącego dotyczy zakładów nowych, planowanych czy również istniejących od lat?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX