Czy podmiot publiczny posiadający aktywny adres do e-doręczeń jest zobligowany do wysyłania i odbierania korespondencji przez system e-doręczeń, pomimo przesunięcia terminu wdrożenia usługi?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Zygmunt Łukasz
Odpowiedzi udzielono: 8 stycznia 2024 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy podmiot publiczny posiadający aktywny (w 12.2023 r.) adres do e-doręczeń jest zobligowany do wysyłania i odbierania korespondencji przez system e-doręczeń (art. 7 u.d.e.) pomimo przesunięcia terminu wdrożenia usługi na okres pomiędzy 30.03.2024 a 1.01.2025 r. (ustawa z 12.12.2023 r. o zmianie ustawy o doręczeniach elektronicznych)?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX