Czy podmiot przekazujący zorganizowaną część przedsiębiorstwa powinien zgłosić do urzędu skarbowego zawiadomienie o zaprzestaniu ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących?
PYTANIE
Jakie obowiązki w zakresie zawiadomień względem urzędu skarbowego spoczywają na podmiocie przekazującym zorganizowaną część przedsiębiorstwa w postaci sieci sklepów, w których użytkowane są kasy fiskalne?
Czy w tym zakresie podmiot przekazujący kasy zgłasza zawiadomienie o zaprzestaniu ewidencji na tychże kasach do właściwego według swej siedziby urzędu i na dzień zakończenia ewidencji sporządza odczyt (protokół) w uzgodnieniu z serwisantem i urzędem skarbowym?
Następnie urząd wyrejestrowuje kasy ze swej ewidencji, a podmiot przejmujący kasy zgłasza rejestrację tych samych kas w swoim urzędzie skarbowym wymieniając moduł fiskalny?
Czy muszą być przeniesione jednocześnie w tym samym dniu wszystkie kasy, czy można to robić etapami?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX