Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 30 marca 2020 r.
Autor odpowiedzi: Styczyński Rafał
Odpowiedzi udzielono: 25 września 2018 r.

PYTANIE

Spółka prowadząca działalność handlową przygotowuje się do wprowadzenia elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie faktur zakupowych od dostawców.

Spółka ma już podpisaną umowę z firmą obsługującą platformę EDI. Obecnie spółka prowadzi rozmowy z dostawcami, aby w efekcie podpisać umowy na dostarczanie faktur w formie elektronicznej. Faktury zakupowe mają być zapisane w formacie XML. Pojawił się natomiast problem techniczny odnośnie faktur korekt od części dostawców. Na tą chwilę część dostawców faktury korekty może przesyłać w formie PDF - takie dokumenty nie byłyby dostarczane poprzez platformę EDI.

Czy takie zasady elektronizacji dokumentów będą poprawne?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?