Czy po zmianie przepisów - art. 74 ust. 2 u.o.o.ś. do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach składanego do urzędu po dniu 26.10.2023 r. załączam jeden wydrukowany egzemplarz KIP lub raportu i 4 płyty CD?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Florkiewicz Ewa
Odpowiedzi udzielono: 9 listopada 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy po zmianie przepisów - art. 74 ust. 2 ustawy z 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko - dalej u.o.o.ś. do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach składanego do urzędu po dniu 26.10.2023 r. załączam jeden wydrukowany egzemplarz KIP lub raportu i 4 płyty CD?

Pytanie dotyczy sytuacji, gdy organami opiniującymi/uzgadniającymi są RDOŚ, Wody Polskie, Sanepid i decyzję wydaje gmina.

Co w przypadku postępowań wszczętych i niezakończonych przed dniem wejścia w życie ustawy (przed 26.10.2023 r.) i zawieszonych?

Wnioskodawca przedłożył kartę informacyjną i urząd nałożył na niego raport. Postępowanie zawieszone do czasu przedłożenia raportu.

Jak Wnioskodawca przedkłada raport wraz z wnioskiem o wznowienie postępowania?

Data wpływu do urzędu wniosku z raportem - po 26.10.2023 r.

Czy ten raport należy załączyć w 4 egzemplarzach drukowanych plus 4 płyty CD, czy już na nowych zasadach 1 egzemplarz drukowany i 4 płyty CD?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX