Czy po zmianach w umowach zlecenia od 1 stycznia 2017 r. należy zmienić okres wypłaty za umowę na miesięczny?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 18 stycznia 2017 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Firma ma podpisaną w marcu 2016 roku umowę zlecenia z osobą fizyczną na świadczenie usług księgowych dotyczących rozliczeń VAT. W związku z formą rozliczania VAT (kwartalnie), wynagrodzenie płatne jest również co kwartał w formie ryczałtu. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Czy po zmianach w umowach zlecenia od 1 stycznia 2017 r. należy zmienić okres wypłaty za umowę na miesięczny?
Czy należy wprowadzić aneks do umowy ustalający wynagrodzenie zamiast ryczałtowego za godzinę?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX