Czy po zakończonej sprzedaży promocyjnej na wartości wykazane w umowach, a jeszcze nieotrzymane, powinniśmy utworzyć rezerwę na przyszłe przychody?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 27 lutego 2015 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Jesteśmy firmą handlową. Organizujemy promocje sprzedażowe, polegające na sprzedaży towarów po minimalnej marży. W celu odzyskania utraconej marży zawieramy przed promocją z dostawcami naszych towarów umowy, w których zobowiązują się do wsparcia sprzedaży poprzez dostarczenie nam darmowych produktów lub do korekt mających charakter premii lub bonusu.
Czy po zakończonej sprzedaży promocyjnej na wartości wykazane w umowach, a jeszcze nieotrzymane, powinniśmy utworzyć rezerwę na przyszłe przychody?
Jeżeli tak, to na jakich kontach należy ją utworzyć?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX