Czy organ prowadzący po dostosowaniu nazwy szkoły policealnej do przepisów nowej ustawy powinien przesłać informację do organu ewidencyjnego?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kucharski Dominik
Odpowiedzi udzielono: 17 maja 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Zgodnie z art. 110 ustawy o zmianie ustawy - Prawo oświatowe, ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw do 9 sierpnia 2019 roku dokonuje się dostosowania umowy dotyczącej nazwy publicznej szkoły policealnej, której nazwa jest niezgodna z przepisami, a która została przekazana do prowadzenia osobie fizycznej na podstawie umowy. Czy organ prowadzący tę szkołę przesyła do organu ewidencyjnego pismo dotyczące dostosowania umowy oraz statut do dnia 30 czerwca 2019 r. czy nie przesyła żadnych dokumentów?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX