Czy oprócz umowy na wykonania audytu audytorzy powinni mieć jeszcze jakieś dokumenty upoważniające do przetwarzania danych w zakresie prowadzonej kontroli?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 5 czerwca 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Urząd miasta podpisał umowę z kancelarią radcy prawnego na przeprowadzenie audytu w podmiocie publicznym w mieście.
Czy oprócz umowy na wykonania audytu, w której zawarty jest jej zakres (dostęp do wszystkich dokumentów, czyli również do tych zawierających dane osobowe np. pracowników) audytorzy powinni mieć jeszcze jakieś dokumenty upoważniające do przetwarzania danych w zakresie prowadzonej kontroli, np. upoważnienie do przetwarzania danych udostępnianych? Jeśli tak, to przez kogo powinny być wydane - administratora danych czy podmiot zlecający?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX