Czy od 1 lipca 2016 r. należy złożyć nowe pełnomocnictwo, jeżeli drogą elektroniczną będą wysyłane deklaracje do urzędów skarbowych w imieniu podatników?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 6 lipca 2022 r.
Autor odpowiedzi: Andrzejowicz Marcin
Odpowiedzi udzielono: 1 czerwca 2017 r.

PYTANIE

Biuro rachunkowe posiada pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej (UPL-1).

Czy w związku ze zmianą rozporządzenia w sprawie określenia rodzajów spraw, które mogą być załatwiane z wykorzystaniem portalu podatkowego biuro rachunkowe powinno złożyć do US nowe pełnomocnictwo, jeżeli będzie wysyłało drogą elektroniczną deklaracje do urzędów skarbowych w imieniu podatników?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX