Czy obowiązkowa elektroniczna ewidencja, którą należy prowadzić korzystając z procedury unijnej OSS może być rozdzielona na kilka plików?
PYTANIE
Czy obowiązkowa elektroniczna ewidencja, którą należy prowadzić, korzystając z procedury unijnej OSS może być rozdzielona na kilka plików? Mowa o sytuacji, gdy firma może wygenerować sobie z systemu sprzedażowego zestawienie elektroniczne, które zawiera większość danych obowiązkowych, jednak brakuje przykładowo danych dotyczących dokumentu dostawy (nr listu przewozowego), dat i kwot zapłaty dotyczących poszczególnych transakcji. Brakujące dane podatnik może zgromadzić w osobnych zestawieniach - w zestawieniu generowanym od przewoźnika oraz w zestawieniu od pośrednika płatności (lub z wyciągu bankowego). Czy taka ewidencja składająca się z kilku odrębnych zestawień będzie zaakceptowana przez organy podatkowe, jeśli łącznie zawiera wszystkie wymagane dane?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX