Czy obdarowywanie naszych kontrahentów bonami podarunkowymi w zamian za pozyskanie podwykonawcy możemy traktować jako "sprzedaż premiową"?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 4 października 2010 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Spółka z o.o. prowadzi działalność w branży TSL. Celem pozyskania nowych podwykonawców (przewoźników) chce uruchomić program motywujący do ich pozyskiwania, w której nagrodami będą bony podarunkowe. Program ten ma być skierowany do kontrahentów lub kierowców, z którymi firma już współpracuje. Np. firma spedycyjna X pozyskuje dla nas firmę spedycyjną Y mającą jeden samochód. Przewoźnik Y zaczyna świadczyć dla nas usługi, a Firma X z tego tytułu otrzymuje bon podarunkowy o wartości 150 zł.
Czy taką sytuację możemy nazwać sprzedażą premiową?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX