Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Krywan Tomasz
Odpowiedzi udzielono: 7 kwietnia 2014 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Agencja Reklamowa (spółka z o.o.) podpisała umowę, w której zobowiązała się do stworzenia i przeprowadzenia kampanii promocyjnej produktu. Jednym z elementów usługi jest przeprowadzenie losowania i przekazanie nagród wśród uczestników promocji (każdy, kto zakupi produkt klienta a następnie poda swoje dane osobowe i wypełni formularz znajdujący się na stronie internetowej) weźmie udział w konkursie, w ramach którego zostaną rozlosowane wartościowe nagrody. Zgodnie z umową to na Agencji spoczywał będzie obowiązek zakupu i przekazania nagród wśród osób wylosowanych. Za wykonaną usługę Agencja otrzyma wynagrodzenie, które między innymi obejmować będzie wartość przekazanych nagród.

Czy nieodpłatne przekazanie nagród laureatom konkursu będzie podlegało (dodatkowemu) opodatkowaniu VAT, skoro wartość nagród będzie już ujęta w podstawie opodatkowania całości odpłatnie świadczonej usługi promocyjnej?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?