Czy nie prowadząc sklepu stacjonarnego firma ma obowiązek przyjmowania zużytego sprzętu od swoich klientów?
PYTANIE
Pytanie dot. przedstawicieli handlowych. Klient jest wprowadzającym sprzęt elektryczny i elektroniczny. Ma podpisaną umowę z organizacją odzysku w tym zakresie. Każdy z przedstawicieli ma swoją bazę kontrahentów, do których jeździ cyklicznie oferując produkty z oferty. Podstawową część oferty – 10 do 15 produktów ma ze sobą w bagażniku. Resztę prezentuje pokazując katalog, filmy etc. Jeżeli klient zdecyduje się na zakup, zamówienie trafia do systemu. Magazyn realizuje zamówienie na podstawie dokumentu wz. Wysyła towar na wskazany przez przedstawiciela adres. Kontakt klient-firma odbywa się poprzez przedstawiciela, ale również innym kanałem: sklep internetowy, contac center (CC).
Czy nie prowadząc sklepu stacjonarnego firma ma obowiązek przyjmowania zużytego sprzętu od swoich klientów?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX