Czy nauczyciel na pracy pisemnej uczniów powinien przy odpowiedziach na poszczególne zadania dokonywać krótkich adnotacji o tym, co dany uczeń zrobił dobrze lub co wymaga poprawy?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Lodziński Krzysztof
Odpowiedzi udzielono: 1 marca 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy zapis § 12 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 3.08.2017 r. w sprawie oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy w szkołach publicznych "Ocenianie bieżące z zajęć edukacyjnych ma na celu monitorowanie pracy ucznia oraz przekazywanie uczniowi informacji o jego osiągnięciach edukacyjnych pomagających w uczeniu się, poprzez wskazanie, co uczeń robi dobrze, co i jak wymaga poprawy oraz jak powinien dalej się uczyć" wymaga, aby nauczyciel na pracy pisemnej uczniów z klas IV-VIII opisywał "słabe i mocne strony ucznia"?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX