Czy naprawa awarii w autoryzowanym serwisie znajduje uzasadnienie, jeśli zakupione przez zamawiającego urządzenie medyczne jest już w okresie pogwarancyjnym?

Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2020 r.
Autor odpowiedzi: Kałużna Milena
Odpowiedzi udzielono: 29 września 2014 r.

PYTANIE

Jeśli urządzenie medyczne jest w okresie pogwarancyjnym, to czy w przypadku awaryjnej naprawy jest uzasadnienie realizacji usługi w autoryzowanym serwisie?

Czy też powinno zostać przeprowadzone rozeznanie rynku, kto może naprawić urządzenie i dopiero wówczas zamawiający powinien wybrać najkorzystniejszą ofertę?

Wartość naprawy nie przekracza 30.000 euro.

Jak szacować usługi napraw awaryjnych wszystkich urządzeń posiadanych przez Zamawiającego?

Czy jest obowiązek planowania takich zamówień w planie zamówień publicznych?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX