Czy naprawa awarii w autoryzowanym serwisie znajduje uzasadnienie, jeśli zakupione przez zamawiającego urządzenie medyczne jest już w okresie pogwarancyjnym?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2020 r.
Odpowiedzi udzielono: 29 września 2014 r.
PYTANIE
Jeśli urządzenie medyczne jest w okresie pogwarancyjnym, to czy w przypadku awaryjnej naprawy jest uzasadnienie realizacji usługi w autoryzowanym serwisie?
Czy też powinno zostać przeprowadzone rozeznanie rynku, kto może naprawić urządzenie i dopiero wówczas zamawiający powinien wybrać najkorzystniejszą ofertę?
Wartość naprawy nie przekracza 30.000 euro.
Jak szacować usługi napraw awaryjnych wszystkich urządzeń posiadanych przez Zamawiającego?
Czy jest obowiązek planowania takich zamówień w planie zamówień publicznych?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX