Czy należy założyć skrzynkę do doręczeń elektronicznych na urząd czy na gminę?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 5 grudnia 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Zgodnie z Regulaminem Poczty Polskiej tj. § 3. 1. Wpis adresu do doręczeń elektronicznych do BAE skutkuje: 1) dla podmiotu publicznego - zawarciem umowy z Pocztą Polską na świadczenie PURDE i PUH, zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz Polityki świadczenia usługi na czas pełnienia roli operatora wyznaczonego przez Pocztę Polską oraz założeniem skrzynki doręczeń przez Pocztę Polską.
Mając na uwadze powyższe powinniśmy założyć skrzynkę do doręczeń elektronicznych na urząd czy na gminę?
Pamiętać należy, że umowy zawiera gmina i faktury też są wystawiane na gminę. Na szkoleniach otrzymujemy sprzeczne informacje a na treść umowy z PP nie mamy wpływu.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX