Czy należy wszystkie numery porządkowe posiadające status "w budowie" lub "prognozowany" zaktualizować z urzędu jako numery nadane na budynek?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 25 października 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Gmina zgodnie ze starym rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z 9.01.2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. z 2012 r. poz. 125) - dalej r.e.m.u.a. z 2012 r. wystawiała zawiadomienia o nadaniu numeru porządkowego na budynek mieszkalny w trakcie budowy lub prognozowany do wybudowania.
Czy po wejściu w życie nowego rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 21.07.2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. z 2021 r. poz. 1368) - dalej r.e.m.u.a. należy wszystkie numery porządkowe posiadające status "w budowie" lub "prognozowany" zaktualizować z urzędu jako numery nadane na budynek?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX