Czy należy wezwać stronę do udzielenia wyjaśnień odnośnie numeru rachunku, na który ma być przelane świadczenie dobry start?

Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne
Autor odpowiedzi: Januszewska Magdalena
Odpowiedzi udzielono: 6 października 2020 r.

PYTANIE

Pani złożyła wniosek o ustalenie prawa do świadczenia "dobry start" wskazując, iż przyznane świadczenie ma być przekazane na rachunek bankowy.

Po wypłacie okazało się, że przyznane środki wróciły na konto ośrodka, ponieważ konto wnioskodawcy zostało zamknięte. Wnioskodawczyni do dnia dzisiejszego nie zgłosiła się, by podać inny nr konta bankowego, na który można by przekazać świadczenie.

Jakie dalsze kroki w tej sprawie powinien podjąć OPS?

ODPOWIEDŹ

Full content available after logging in to LEX

Log in to LEX | Don't use LEX programs yet? Order test access