Czy należy skorygować listę płac, w związku z niewypłaceniem przez pracodawcę wynagrodzenia w celu prawidłowego odprowadzenia składek ZUS i podatku dochodowego?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 17 sierpnia 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Pracodawca ma kilku pracowników, jednemu z nich dał wypowiedzenie, po otrzymaniu którego pracownik poszedł na zwolnienie lekarskie.
Pracownik nie rozliczył się z powierzonego mu sprzętu i pracodawca z tego powodu, w obawie przed utratą drogiego urządzenia, nie wypłacił mu wynagrodzenia. Wynagrodzenie jest wypłacane 10-tego następnego miesiąca. Lista płac została sporządzona z uwzględnieniem tego pracownika.
Czy należy skorygować listę płac, w związku z niewypłaceniem przez pracodawcę wynagrodzenia w celu prawidłowego odprowadzenia składek ZUS i podatku dochodowego?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX