Czy należy prowadzić odrębne rejestry postępowań i plany postępowań oraz szacować odrębnie zamówienia tego samego rodzaju w ramach zadań własnych powiatu i zadań na rzecz Skarbu Państwa?
PYTANIE
Na szczeblu powiatu kierownikiem zamawiającego jest zarząd, który zgodnie z przepisami ustawy o samorządzie powiatowym odpowiada za gospodarowanie mieniem powiatu. Kierownik zamawiającego (zarząd) powierza pisemnie zastrzeżone dla siebie czynności staroście, wicestaroście i innym osobom. Jednocześnie starosta jest organem reprezentującym Skarb Państwa w sprawach gospodarowania nieruchomościami. Z zakresu zamówień tzw. powiatowych, jaki i tych ze Skarbu Państwa, mamy do czynienia z zamówieniami tego samego rodzaju np. operaty szacunkowe, opracowania geodezyjne itp.
Czy powinno się prowadzić odrębne rejestry postępowań, regulaminy, plany, szacować odrębnie zamówienia tego samego rodzaju, na część powiatową, (którą reprezentuje zarząd) i Skarbu Państwa (starosta)?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX