Czy należy pisemnie poinformować nauczycieli i pracowników szkoły o zmianie nazwy szkoły?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Wojtczak Bogusława
Odpowiedzi udzielono: 25 maja 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy w związku ze zmianą nazwy szkoły (zmiana spowodowana reformą - szkoły ponadgimnazjalne przekształcone na szkoły ponadpodstawowe) a w nazwie szkoły mamy obecnie - zespół szkół ponadgimnazjalnych od 01.09.2020 r. zmienia się słowo na zespół szkół ponadpodstawowych. Jest to szkoła publiczna. Czy w związku z tym należy zmieniać wszystkie dokumenty szkolne tj. regulaminy, instrukcje itd.? Co z legitymacjami szkolnymi wydanymi dotychczas i arkuszami ocen? Nowa nazwa ma obowiązywać od 01.09.2020 r. Czy należy pisemnie poinformować nauczycieli i pracowników szkoły o zmianie nazwy szkoły?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX