Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Krywan Tomasz
Odpowiedzi udzielono: 13 grudnia 2017 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Spółka otrzymała w sierpniu 2017 r. fakturę od polskiego dostawcy na której widnieją dwie pozycje usług, przy czym cena za drugą usługę wynosi 0,00 zł. W grudniu okazało się, że Spółka otrzymała fakturę z wartością za drugą usługę w kwocie 0,00 zł, natomiast do księgowości usługodawcy dostarczono fakturę z podaną prawidłowo wartością drugiej usługi. Spółka akceptuje wykonanie drugiej usługi. Wydaje się, że Spółka powinna otrzymać fakturę korygującą, ale usługodawca wykazał w sierpniu prawidłową wartość przychodu i odprowadził VAT w prawidłowej wysokości.

Jak rozwiązać sytuację, iż w obrocie są faktury z tym samym numerem, o różnych kwotach?

Czy jest to w ogóle problem Spółki, która ma zaksięgowaną taką fakturę jaką otrzymała?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?