Czy musimy prowadzić ewidencję wykorzystanych kubeczków oraz woreczków foliowych, uiszczać opłaty do Urzędu Marszałkowskiego, prowadzić ewidencję i zrobić sprawozdanie za rok 2023 oraz dokonać zmiany we wpisie BDO?
PYTANIE
W zakładzie produkcyjnym funkcjonuje stołówka pracownicza wraz z kuchnią. Posiłki przygotowywane są na miejscu i wydawane pracownikom. Na dzień dzisiejszy stołówka jest darmowa i od pracowników nie jest pobierana żadna opłata. Na stołówce wydawane są dania ciepłe, bułki oraz herbata. Bułki zapakowane są w woreczki foliowe, a herbata w kubeczkach plastikowych.
Czy w związku z tym, podlegamy pod przepisy dotyczące produktów jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych?
Czy musimy prowadzić ewidencję wykorzystanych kubeczków oraz woreczków foliowych, uiszczać opłaty do Urzędu Marszałkowskiego, prowadzić ewidencję i zrobić sprawozdanie za rok 2023 oraz dokonać zmiany we wpisie BDO (który dział, tabela)?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX