Czy można zlikwidować jednostkę, pozostawiając zatrudnionych w niej pracowników?
PYTANIE
Pracownik przebywający na wypowiedzeniu w związku z rozwiązaniem Straży Gminnej jest zwolniony z obowiązku świadczenia pracy do 31 grudnia. Straż Gmina rozwiązała się z dniem 31 lipca. Ale z uwagi na fakt, że pracownik przebywał wcześniej na zwolnieniach lekarskich, wypowiedzenie wręczono mu dopiero we wrześniu (bez zmiany zakresu obowiązków), a następnie korzysta on z urlopu wypoczynkowego.
Jak wystawić takiemu pracownikowi świadectwo pracy, skoro oficjalnie jest on pracownikiem Straży Gminnej do 31 grudnia na stanowisku strażnika gminy, a w drodze zarządzenia Rady Gminy, Straż Gminna nie istnieje od 1 sierpnia 2017 r.?
Jak prawidłowo wskazać w świadectwie pracy stanowisko pracy i okres zatrudnienia na tym stanowisku?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX